Prednosti implementacije LiveChat

Iščete učinkovit način za komunikacijo s svojimi strankami in potencialnimi kupci na vaši spletni strani? LiveChat je pravo orodje. Omogoča vam pogovor (tekst) v živo z obiskovalci vaše spletne strani.

LiveChat je spletna aplikacijo, ki jo dodate svoji spletni strani. Omogoča neposredno nagovarjanje obiskovalca, obiskovalcu pa ponuja takojšen dostop do uporabnih informacij o vaših storitvah ali produktih. Pogovor lahko pričnete sami ali pa pogovor prične stranka. Skozi pogovor lahko vaši stranki pomagate hitreje priti do odločitve za nakup. Izven vašega delovnega časa, vam obiskovalec pusti sporočilo, katerega prejmete na vaš elektronski naslov.
Devet prednosti, ki jih omogoča LiveChat:

1. 73% kupcev ocenjuje, da je LiveChat najbolj primeren komunikacijski kanal

Izboljšati podporo strankam in uporabniško izkušnjo je eden od glavnih ciljev vsakega spletnega nastopa. Podpora v živo zagotavlja zadovoljne stranke. Email sporočila, telefonski klici in drugi načini komunikacije v večji meri obiskovalcem dajejo občutek ignorance ali pa se počutijo nadlegovane.

2. 79% kupcev zahteva takojšnje odgovore med spletnim nakupovanjem

Prednost pogovora v živo, ki je ne smete zanemariti. Sistem za spletni klepet omogoča takojšnjo interakcijo s kupcem. Kupcu in prodajnemu osebju prihranite lahko veliko časa s hitro izmenjavo informacij. Kupci imajo hitrost komunikacije za odločilen faktor pri odločanju za nakup na spletu.

3. Prodajni uspeh povečate v povprečju za 20%

Kupci obiskujejo vašo spletno stran, a ne opravijo nakupa ali pošljejo povpraševanja, ker ne dobijo takoj odgovorov na njihova vprašanja. Live Chat vam omogoča takojšen stik z obiskovalcem, ki dobi tako vse potrebne informacije in se lažje odloči za nakup.

Tako ne samo pomagate kupcu pri nakupu ampak tudi izboljšujete uporabniško izkušnjo na vaši spletni strani. Boljša uporabniška izkušnja pa vodi v zadovoljne stranke, ki vas bodo rade priporočale prijateljem in na socialnih omrežjih.

4. LiveChat je 50% cenejši od telefonskih klicev

Prednost, ki občutna zniža strošek podpore strankam. Raziskave so pokazale do 50% manjše stroške. Med drugim lahko preko LiveChat aplikacije na enkrat komunicirate z več strankami na enkrat.

5. 90% stran se na LiveChat počutijo bolj samozavestni

Zaupanje strank je pomembno za vsako podjetje. Pri spletnem poslovanju je težko graditi zaupanje brez osebnega srečanja. Pogovor v živo vam daje možnost vnesti nekaj domačnosti na spletno stran in kupcu daje občutek, kot da je v poznani trgovini. 

Raziskave so pokazale, da kupci bolj zaupajo spletnim trgovinam, kjer je dostopen pogovor v živo prek LiveChat aplikacije.

6. 63% obiskovalcev se ponavadi vrne

Vsak obiskovalec seveda ne opravi nakupa. Statistika kaže, da se 63% obiskovalcev raje vrne in morda takrat opravi nakup, če je na spletni strani prisoten LiveChat.

LiveChat aplikacijo lahko uporabite za stik s kupcem še preden opravi nakup in tako pridobite informacije, ki vam bodo v pomoč pri prodaji. 

7. 51% kupcev ima raje LiveChat, ker med pogovorom lahko počnejo še kaj drugega

LiveChat omogoča obiskovalcu pogovor z vami in istočasno brskanje po spletu. Uporabniku omogoča večopravilnost med spletnim nakupovanjem.

8. 62% uporabnikov mobilnih telefonov pričakuje na spletni strani LiveChat

Kupci imajo pri obisku vaše spletne strani določena pričakovanja. LiveChat je ena od možnosti, ki jo pričakuje 62% uporabnikov mobilnih naprav. Obiski in nakupi preko mobilnih naprav danes že presegajo polovico vsega prometa v nekaterih panogah. Delež vsako leto strmo raste.

9. 82% bi uporabilo LiveChat, če je na voljo

Izpolnite pričakovanja kupcev. Večina spletnih trgovin ne ponuja klepeta. Če želite pridobiti prednost pred konkurenco, je pogovor v živo ključni element, ki ga mora imeti dobra spletna trgovina.

Ponujamo vam ugodno implementacijo LiveChat aplikacije na vašo spletno mesto. Več o storitvi

 

Ocena uporabnikov: 5 / 5

Zvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivna