Stopnja konverzije v spletni prodaji

Stopnja konverzije v spletni prodaji in kako jo povečati

Stopnja konverzije spletne trgovine je glavni merilnik za lastnike spletnih trgovin, ki želijo razumeti ali spremembe, ki jih uvajajo na svoji spletni strani, pozitivno ali negativno vplivajo na število obiskovalcev, ki se končno preoblikujejo v kupce.

Raziskali bomo kaj so stopnje konverzije spletne trgovine, zakaj so pomembne, in kako povečati svoje.

Stopnja konverzije spletne trgovine

Stopnja konverzije e-trgovine (CVR) je razmerje med skupnim številom ljudi, ki dokončajo nakup na vaši spletni strani, in skupnim številom obiskovalcev vaše spletne strani.
Na primer, če ste imeli včeraj 1.000 obiskovalcev vaše spletne trgovine in jih je 30 opravilo nakup, bi izračunali svojo stopnjo konverzije e-trgovine tako, da vzamete skupno število ljudi, ki so dokončali nakup (30) in ga delite s skupnim številom obiskovalcev v istem časovnem okviru (1.000). V tem primeru bi bila vaša stopnja konverzije e-trgovine 30/1000 = 0,03 = 3%.

Zakaj je stopnja konverzije spletne trgovine pomembna?

Vaša stopnja konverzije e-trgovine je ključna za uspeh vaše spletne trgovine. Lahko pritegnete 50.000 ogledov na mesec na svojo spletno stran prek oglasov, vendar če je uporabniška izkušnja na vaši spletni strani slaba, če so vaši oglasi zavajajoči ali če opisi vaših izdelkov neučinkovito komunicirajo vrednost vaših izdelkov, morda končate le z majhnim odstotkom tega prometa, ki se preoblikuje v kupce.

Ker je vzdrževanje spletne trgovine lahko drago in zapleteno organizacijsko delo, morate redno preverjati ali vaša prisotnost na spletu prinaša dovolj strank in prodaj za vaše podjetje.

Stopnja konverzije e-trgovine je tudi uporabna metrika, ki jo je potrebno spremljati skozi čas, da se vidi kako izboljšave, ki jih uvajate na svoji spletni strani, kategorizacije izdelkov, opisi izdelkov, postopek plačila ali kateri koli drugi vidiki vaše spletne trgovine, dejansko vplivajo na vaše poslovne rezultate.

Kakšna je dobra stopnja konverzije spletne trgovine?

Ni vredno primerjati svoje stopnje konverzije e-trgovine s splošnimi kazalniki, ki združujejo stopnje konverzije po industrijah. Iskreno, stopnje konverzije se močno razlikujejo med e-trgovinami in če želite primerjati stopnjo konverzije svoje spletne strani s kom drugim, poskusite najti stopnje konverzije za svojo kategorijo.

Če ste opravili analizo stroškov in koristi ter dokazali, da z izdelki, ki jih prodajate na spletu zaslužite več denarja, kot ga porabite, ste na dobri poti. Od tam naprej svetujemo, da svoj čas usmerite v optimizacijo svoje spletne strani od trenutnega stanja.

Če imate eno kategorijo izdelkov z odlično stopnjo konverzije, lahko tudi poskusite dvigniti vse kategorije na to raven. S takšnim pristopom se vsaj lahko zanesete na dejstvo, da je stopnja konverzije odraz vaše specifične ciljne skupine, ne pa drugih.

Če začnete z ničle, tukaj so industrijski merilniki, podprti s svežimi raziskavami, ki smo jih zbrali iz različnih virov.

Stopnje konverzije spletne trgovine po panogah

Spodnje številke izhajajo iz IRP Commerce, ki neprestano zbira podatke iz različnih panog in ShippyPro. Številke so bile nazadnje posodobljene 2022.

  • Kmetijstvo: 0,62% - 1,41%
  • Umetnost in rokodelstvo: 3,84% - 4,01%
  • Dojenčki in otroci: 0,81% - 1,87%
  • Avtomobili in motociklizem: 1,35% - 1,36%
  • Električna in komercialna oprema: 2,49% - 2,70%
  • Moda, oblačila in dodatki: 1,01% - 2,41%
  • Hrana in pijača: 0,90% - 2,00%
  • Zdravje in dobro počutje: 1,87% - 4,02%
  • Dodatki za dom in darila: 1,56% - 2,55%
  • Kuhinjski in gospodinjski aparati: 1,61% - 3%
  • Nega hišnih ljubljenčkov: 2,51% - 2,23%
  • Šport in rekreacija: 1.18 - 1.62%

Optimizacija stopnje konverzije e-trgovine

1. Dodajte videoposnetke z razlago na strani izdelkov.

Morda bi poskusili dodati videoposnetke, ki prikazujejo vaš izdelek iz različnih zornih kotov in omogočajo ljudem, da jih vidijo v akciji. Težko je dobiti občutek za velikost, prileganje in kakovost materiala iz fotografij, video pa običajno prikaže več podrobnosti. Prav tako želite rešiti težavo naraščajočega števila ljudi, ki raje gledajo video kot berejo besedila.

2. Ponudite obiskovalcu jasen nabor slik izdelkov.

Nič ni bolj frustrirajočega kot želja po ogledu majhnih podrobnosti izdelka, ko razmišljate o nakupu na spletu ... le da ugotovite, da povečava ni možna. Dovolite svojim potencialnim kupcem, da povečajo slike vaših izdelkov. To zagotavlja, da imajo boljši občutek za vaš izdelek pred nakupom. Uporabljajte fotografije višje ločljivosti in zagotovite fotografije iz več zornih kotov.

Če ima izdelek več barvnih variant, naj se slike ob izbiri barve ustrezno spreminjajo. Za določene primere lahko vključite 360° pogled (obuvala, vozila ...).

3. Uredite opise izdelkov.

Poskrbite, da bodo opisi izdelkov slovnično pravilni, intuitivno strukturirani in dobro dostopni. Ko gre za kreativnost pri opisih, spoznajte svojo ciljno skupino. Ne kopirajte opisov iz drugih spletnih strani ali trgovin. Iskalniki ne marajo podvojene vsebine (SEO).

Opišite za koga je primeren vsak izdelek, različne čutne elemente izdelka in videz ter občutek izdelka.

V vsakem primeru vključite mere izdelka, specifikacije materiala, informacije o garanciji in vse druge informacije, ki bi bile ključne za odločitev o nakupu izdelka, da ne izgubite potencialnih kupcev, ki se sprašujejo o ključni podrobnosti.

4. Dodajte klepet na svojo spletno stran. Omogočite strankam, da postavljajo vprašanja o izdelku, ko jih ta zanima.

Preprosto ne morete odgovoriti na vsako vprašanje, ki ga je kdaj imel kdo v opisu izdelka. Ker želite narediti vse kar lahko, da nekoga prepričate v nakup medtem ko je že na vaši spletni strani, razmislite o klepetu kot še eni poti.

Klepet lahko predstavlja močno orodje za premostitev vrzeli med opisi in specifikacijami izdelkov ter informacijami, ki jih posameznik potrebuje za nakup. Prav tako omogoča ljudem, da postavljajo vprašanja o vaši blagovni znamki, politikah dostave in vračila ter drugih stvareh, ki niso povezane s produktom, ne da bi zapustili spletno stran izdelka.

5. Preizkusite različne postavitve, možnosti in besedil klica k dejanju (CTA).

Spreminjanje vaših CTA elementov je klasična strategija optimizacije stopnje konverzije na spletnem mestu, rezultati pa včasih niso veliki. Vendar pa lahko spreminjanje besedila v vaših CTA, možnosti, ki jih obiskovalci imajo kam lahko gredo ali izpostavljenost teh CTA, dober način spodbude k kliku za nakup.

Raziskave so pokazale, da večina testov CTA ne prinaša statistično pomembnih rezultatov, tisti, ki jih prinesejo, pa ustvarijo ogromen vpliv s povprečno dvigom konverzije na strani za 49%. Ne boste vedeli kakšne konverzije lahko dosežete, dokler ne začnete eksperimentirati z vsakim malim vidikom vašega spletnega mesta.

6. Dodajte socialni signal z ocenami strank.

Vse lažje postaja podjetjem s poceni, nizkokakovostnimi izdelki zagotoviti primerljive izkušnje in slike na svojih spletnih mestih - s čimer prepričujejo kupce, da so njihovi izdelki enaki kot drugi na trgu, le cenejši.

Eden od elementov e-trgovinskega spletnega mesta, ki ga je težko ponarediti, pa so ocene strank. Dovolite svojim strankam, da ocenijo vaše izdelke, da dokažejo da so resnično visoke kakovosti. Če imate odlične ocene, razmislite o premikanju teh ocen višje na straneh izdelkov, da vidite, ali socialni dokaz vpliva na odločitve potencialnih kupcev.

Če nimate rešitve, ki bi omogočala strankam, da samodejno pustijo ocene, zberite citate od ljudi, ki so že kupili od vas in jih dodajte več na vsako stran izdelka. 

7. Ponudite brezplačno poštnino.

Priznajmo, da to ni najcenejša možnost za izvedbo, vendar pa je lahko donos na naložbo ogromen. Veliko ljudi se odloči iti v lokalno trgovino, ki bi zadovoljila iste potrebe, namesto da bi nakupovali na spletu, ker bi bila vožnja 30 minut do trgovine cenejša kot plačilo 5-10€ za poštnino.

Brezplačna poštnina zmanjšuje zaznane ovire pri naročanju nečesa na spletu. To pomeni, da boste verjetno imeli več ljudi, ki opravijo nakup in prihodek od teh dodatnih strank lahko nadomesti izgube zaradi plačila poštnine.

8. Prilagodite postopek nakupa na blagajni.

Obstaja veliko majhnih sprememb, ki jih lahko naredite pri uporabniški izkušnji vašega postopka nakupa. Dve najljubši sta odstranitev nepotrebnih polj in dodajanje vrstice napredka.

Čeprav je mamljivo zbirati dodatne informacije o vaših kupcih med postopkom nakupa, dodatna vprašanja podaljšujejo čas potreben za nakup, kupci pa neradi vnašajo nepotrebne podatke.

Vrstice napredka lahko imajo dve prednosti. Prvič, lahko zmanjšajo skrb kupcev, da trenutno nimajo časa za dokončanje postopka nakupa. Drugič, ljudem dajejo občutek dosežka po vsakem koraku, ki ga zaključijo, gradnjo pozitivnega impulza proti dokončanju nakupa.

9. Dovolite izbiro o registraciji in omogočite nakup kot gost.

Dovolite ljudem, da ustvarijo račun in shranijo svoje informacije za prihodnje nakupe. Ta način ima veliko smisla za ponavljajoče se kupce. Toda če zahtevate, da ljudje ustvarijo račun za svoj prvi nakup, lahko izgubite potencialne kupce, ki še ne zaupajo vaši blagovni znamki. Poleg tega se nekateri ljudje izogibajo shranjevanju osebnih podatkov na spletu.

V resnici Trustpilot poroča, da zahteva ustvarjanja računa pri nakupu predstavlja drugi najpogostejši razlog za opuščene košarice, takoj za nepričakovanim plačilom poštnine.

Ponavljajoči kupci bodo ustvarili račun lahko kasneje, če se počutijo udobno pri shranjevanju svojih informacij. Medtem pa ne dodajajte dodatnih korakov pri nakupu za ljudi, ki so že pripravljeni na nakup.

10. Dodajte dodatne možnosti plačila.

Razmislite o izvedbi ankete, da bolje razumete prednostne plačilne metode vaših strank in dodajte tisto, ki je zanje najbolj priročna. Raziskava iz Merchant Payments Ecosystem je razkrila, da 50% potrošnikov prekine transakcijo, če njihova najljubša plačilna metoda ni na voljo.

Z ustrezno izbiro plačilnih metod potencialno odpravljate nadlogo (npr. hodite v drugo sobo po drugo kreditno kartico) ali popolno blokado (npr. ni dostopa do nobene od razpoložljivih plačilnih metod). To bo ustvarilo lažjo uporabniško izkušnjo in če izberete plačilno metodo, ki jo vaše stranke rade uporabljajo, boste povečali svoje konverzije.