Učinkovit spletni nastop

Danes je za skoraj vsako podjetje obvezna spletna prisotnost. Ne glede na področje, kupci brskajo po spletu vsak dan, iščejo informacije in rešitve za svoje težave in potrebe. Biti spletno odsoten je danes lahko pogubno. Predstaviti vaše podjetje na spletu pa ni tako enostavno, kot bi si mislili. Biti dobro vidni, še težje.

Email marketing

Obstaja kup načinov kako prodati več v spletni trgovini. Eden od zelo zanesljivih in preverjenih je email marketing. Izpeljati učinkovit email marketing, ki bo dejansko prinesel več prodaj, pa je zelo težko. Veliko stvari gre lahko narobe in veliko jih obupa že ob prvem neuspehu. Zavreči email marketing pa je prva napaka.

Če poznate vsaj osnove in pravila, email marketing sploh ni tako kompliciran in hitro boste lahko ugotovili, da je možno iz njega potegniti vsaj nekaj cekinčkov. Tokrat bomo predstavili nekaj načinov za doseganje dobrih rezultatov v email marketingu pri spletni prodaji. Na koncu boste imeli že dovolj znanja za zagon svoje prve email kampanje in tako dosegli tudi že prve rezultate v obliki prodaj.

Priprava slik za splet

Grafika je danes prisotna na večini socialnih medijev. 70% vseh objav na socialnih medijih vsebuje grafiko. Samo na Facebooku uporabniki naložijo 350 milijonov (da, prav ste prebrali) slik vsak dan. Uporaba grafike na socialnih medijih je bistven del vsebinskega marketinga. Na splošno vsebina z relevantno grafiko dosega do 90% večji doseg in ogled, kot vsebina brez grafike.

Vendar je lahko priprava ustrezne grafike velik izziv za vsako podjetje ali posameznika. Kdor si lahko privošči, najame strokovnjaka, manjša podjetja pa se mučijo z zahtevnimi in zapletenimi programi, kot je Photoshop. Danes je priprava slik za splet postala enostavno opravilo, le nekaj smisla in časa morate imeti.

SEO optimizacija

SEO (optimizacija za spletne iskalnike) je ena od bistvenih sestavin digitalnega oziroma online marketinga. Brez dobrega SEO, na dolgi rok ni uspeha. Razen, če vam organski promet ne pomeni nič in raje plačujete oglase. In če pri optimizaciji ne računate svojega dela oziroma časa, je lahko dejansko brezplačna. Vsi pa imamo radi brezplačne stvari, kajne?

Da pa zmanjšamo količino svojega porabljenega časa, uporabljamo razna orodja za optimizacijo. Veliko dobrih orodij je plačljivih in predragih za osebno rabo. Je pa kar nekaj odličnih orodij brezplačnih. In to od nekoga, ki dobro optimizacijo od nas sploh zahteva. Ja, to je sam Google.