Kaj ne počnemo na Facebooku

5 napak, ki jih počnemo na Facebooku

Ljudje sledijo neki strani (brandu, podjetju...) predvsem zaradi:

  • ker jim je enostavno všeč brand,
  • ker so tako informirani o posebnih ponudbah in ugodnostih,
  • ker tako izvejo za nove produkte in storitve,
  • ker lahko pridejo do brezplačnih produktov ali storitev (teh res ne potrebujete),
  • ker jih zanimajo novice o brandu oz podjetju (to zanima le peščica ljudi),
  • ker dobijo namige za reševanje njihovih težav (najbolj perspektivna skupina).

5 največjih napak zaradi katerih izgubljamo sledilce na socialnih omrežjih

1. Preveč samopromocije

Kar polovico sledilcev zmoti prevelika mera samohvale in samopromocije. Če oboje kombinirate še s prepogostimi objavami, je vaša Facebook stran na dobri poti v večna lovišča. Ljudi enostavno ne zanima kako ste vi oh in sploh fini. Zanima jih reševanje lastnih težav. Ponudite jim rešitve, ne reklamo.

2. Neosebne avtomatske objave brez odziva na komentarje

Skoraj tretjino sledilcev zmotijo avtomatske objave brez osebne note. Facebook, Twitter in ostale socialne mreže so...socialne vendar. Ljudje na Facebooku ne marajo hladne korporativne korespondence. Zahtevajo osebni pristop in občutek pomembnosti za podjetje.
Objave o dogajanju v podjetju, ki so internega pomena, vaših obiskovalcev enostavno ne zanima. Ste uspešno opravili presojo za ISO certifikat? Mislite, da me res to zanima?

3. Pretirana ali neustrezna uporaba hashtagov ali ključnikov

Hashtagi # so se razširili iz Twitterja že na vsa socialna omrežja. Neustrezna raba teh je lahko povod za upad sledilcev. Hashtagov naj ne bo preveč, predvsem pa morajo biti ustrezni temi objave. Se vam zdi ključnik #nogofb primeren za tole objavo?

4. Kopiranje ali povzemanje drugih strani in novičarskih portalov

Tu lahko izgubite največ sledilcev. Ljudje imajo že izbrane svoje vire novic. Ne ponujajte jim že videne vsebine, ki so jo po vsej verjetnosti že nekajkrat prebrali drugje.

5. Pogostost objav in ažurnost

Vas je pritegnila stran z zadnjo objavo enkrat lansko leto? Ali, ko sredi poletja naletite na stran, kjer se še vedno sveti novoletno voščilo? Na socialnih omrežjih morate biti ažurni. Drugače je bolje, da vas ni. Odvisno od namena in branže, a dvakrat tedensko je za večino primerno. Če imate vsebine za več, jo objavite. Lahko jo enostavno razporedite skozi teden z vnaprej vpisanimi objavami.

Prvo in edino pravilo je...ponudite relevantne in zanimive vsebine s katerimi si lahko sledilci pomagajo. Pripovedujte zgodbo in jih zabavajte. Take vsebine bodo radi delili naprej in širili dober glas. Saj veste kaj pravijo: "Dober glas se sliši v deveto vas."

Vam ne gre pisanje? Ne znate izbrati ustrezne slike ali videa za objavo? Ne mučite se z zapravljanjem vašega časa in tega raje porabite za tisto kar obvladate. Najemite strokovnjaka za socialna omrežja.