v košarico

Postopek nakupa v spletni trgovini je pomemben del uporabniške izkušnje in v veliki meri odloča o prodaji. Ste že kdaj preverili koliko opuščenih košaric imate v vaši trgovini? Ste se spraševali zakaj kupci niso zaključili nakupa? Ste že sami kdaj obupali z nakupom tik pred zaključkom?

Ponavadi že majhni popravki lahko prinesejo več prodaj.

Cilj je torej, prepričati čim večje število kupcev, da svoj nakup dejansko tudi zaključijo. Tehnik je veliko, a vse se na koncu držijo osnovnih pravil. Uspešnost lahko enačimo z motivacijo in enostavnostjo.

Prenova spletne strani

Pri prenovi spletne strani ne gre samo za nov izgled. Gre za celovito rešitev, ki mora obiskovalcem ponuditi odgovore na njihove potrebe. Spletna stran je vedno izdelana na podlagi cilja spletne prodaje ali informiranja. Cilj je jasen in če ga spletno mesto ne dosega, je potrebno ukrepati.

Vzdrževanje spletne strani

Sodobne spletne strani so izdelane s CMS sistemi. Vodilni trije (WP, Joomla in Drupal) zasedajo kar 70% celotnega spletnega prostora. Če že imate spletno stran, je verjetno grajena ravno na enem od teh CMS sistemov. Za spletne trgovine velja podobno. Vsak CMS ali e-commerce sistem pa potrebuje redno vzdrževanje. Zakaj?

Pogovor v živo

Iščete učinkovit način za komunikacijo s svojimi strankami in potencialnimi kupci na vaši spletni strani? LiveChat je pravo orodje. Omogoča vam pogovor (tekst) v živo z obiskovalci vaše spletne strani.

Zaslužek

Imate spletno stran, rezultatov pa ni? Ni novih strank, ni prodaj, ni povpraševanj...?

Brezplačna ali poceni spletna stran?

Danes brez težav lahko sami izdelate enostavno spletno predstavitev. Strošek je le vaš čas. Pa je to res dobra izbira?

zapuščajo vašo spletno stran

Eno od pravil uspešnega marketinga pravi: "Ne nadleguj svojih kupcev."

Zakaj vas Facebook ne mara

Napake, ki jih počnemo na socialnih omrežjih ali zakaj vas Facebook ne mara

Več kot dve tretjini vaših spletnih obiskovalcev pričakuje tudi vašo prisotnost na socialnih medijih. In pri teh, ki vas že sledijo, je vsaj 50% večja možnost nakupa ali druge interakcije. A pozor! Če vas nekdo sledi na Facebooku, še ne pomeni da bo tako tudi ostalo. Sledilci zelo hitro najdejo gumb "unfollow".