zapuščajo vašo spletno stran

Eno od pravil uspešnega marketinga pravi: "Ne nadleguj svojih kupcev."

 

10 stvari zaradi katerih obiskovalci predčasno zapustijo vašo spletno stran

1. Čas nalaganja spletne strani

Čas, v katerem se spletna stran v popolnosti prikaže obiskovalcu, je eden najpomembnejših faktorjev. Večina pričakuje nalaganje strani v manj kot 4 sekundah. Vsaka sekunda vas lahko stane 10% obiska. Hkrati je čas nalaganja tudi pomemben faktor pri rangiranju v iskalnikih. Google ima raje hitre spletne strani.

2. Optimizacija za mobilne naprave

Danes lahko beležimo že polovico vseh obiskov na mobilnih napravah. Spletna stran, namenjena mobilni napravi, mora biti zasnovana temu primerno. Večina obiskovalcev že pričakuje prilagojeno uporabniško izkušnjo za mobilne naprave. Tudi to je Google v svojih iskalnih zadetkih že leta 2015 izpostavil kot pomemben faktor.

3. Navigacija po spletni strani

Ali vaši obiskovalci natančno vedo kaj lahko na strani počnejo? Kam lahko gredo? Kaj naj bi bil njihov naslednji korak?
Če se obiskovalec ne bo znašel ali celo izgubil na spletni strani, je velika verjetnost, da jo zapusti.

4. Uporaba pojavnih oken (pop up)

Saj veste kako nadležno je, ko vam med najbolj zagretim branjem vsebine, pred oči skoči oglas ali poziv k dejanju? Če moti vas, moti tudi vaše obiskovalce. Pojavna okna so lahko tudi učinkovita, a jih je potrebno uporabljati pametno. Testirajte njihov učinek in ne bodite vsiljivi.

5. Medijske vsebine s samodejnim predvajanjem

Ste že kdaj brskali po spletu, v večernih urah, vaš otrok ali partner prijetno drema na kavču, kar naenkrat pa pridete na stran s samodejnim predvajanjem glasbe? Ali pa v službi na skrivaj malce skočili na splet in pristali na taki strani? V paniki iščete gumb za znižanje glasnosti. Kaj mislite, kateri gumb večina obiskovalcev najprej najde - klikne? Ja, tistega za nazaj ali zapiranje okna. Tudi vsi večji medijski portali (Youtube, Vimeo...) in socialna omrežja, kot je Facebook, imajo privzeto izklopljen zvok ali samodejno predvajanje.

6. Utripajoči in migajoči elementi

Morda se vam bo zdelo, da živo-rdeča pasica z zeleno obrobo, ki utripa v mavričnih barvah, pritegne poglede in vabi k kliku? Premislite še enkrat.

7. Kontaktni podatki

Obiskovalce zanima s kom imajo opravka. Ne samo telefonska številka ali email naslov, vedeti hočejo kdo ste. Spletna stran, kjer je navedena le telefonska številka in kontaktni obrazec, ne uliva zaupanja. Če opravljate nek posel, bi verjetno radi, da vas ljudje poznajo. Poleg kontaktnih podatkov, vključite tudi kratek "o nas" in dodajte kakšno sliko vašega tima in poslovnih prostorov. Mimogrede, poslanstvo in vizija podjetja so danes malce zastarele teme. Kot kupca me ne zanima vaše poslanstvo, ampak vaša dodana vrednost in prednosti.

8. "Lažni" pozivi k akciji

Tu gre ponavadi za tako imenovani drobni tisk. Imate poziv k nakupu za le 99€? Potem pa pogojujete to ceno s predhodnim nakupom za 50€? Ali pa imate nekje še zapakirane skrite stroške v obliki letnih naročnin ali stroškov? Enostavno lažete kupcu.

9. Oglasi

Velja za informativne portale, bloge in podobne spletne strani, kjer so oglasi pomemben ali celo glavni vir dohodka. Če obiskovalec med vsemi oglasi  težko najde vsebino zaradi katere je na stran sploh prišel, bo v najboljšem primeru le slabe volje. 

10. Vsebina

Ali slika na strani res odraža tisto, kar ponujate? So teksti primerno oblikovani in slovnično vsaj približno pravilni?

Govorite samo o sebi, kako ste najboljši? Če obiskovalcu ne predstavite konkretnih rešitev za njihove potrebe, je velika verjetnost, da takoj zapustijo vašo spletno stran.

Ocena uporabnikov: 5 / 5

Zvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivna