Izdelava spletnih strani

Podjetje brez spletne strani ne obstaja

Dandanes je spletna predstavitev nujna. Večina strank išče informacije o produktih in storitvah na spletu. Seveda pa mora biti spletna stran izvedena strokovno, le tako lahko služi svojemu namenu.

Pri načrtovanju in izvedbi spletnih strani je nekaj pomembnih faktorjev, na katere ne smemo pozabiti.

1. Analiza in raziskava trga, konkurence, ključnih besed

Večina naredi le analizo ključnih besed, kar je prvi od pogojev za visoke uvrstitve v iskalnikih. Ni pa dovolj za uspešnost spletne strani. Visoka uvrstitev brez prodajne učinkovitosti ne pomeni veliko. Kupcem produkti in storitve niso ustrezno predstavljene, ne najdejo pravih informacij in posledično ne opravijo želene interakcije (povpraševanje, nakup…).

Analiza trga in konkurence nam pove veliko o načinu predstavitve, podajanju informacij in marketinških prijemih, ki jih moramo uporabiti pri snovanju spletnih strani.

2. Vključeni marketing elementi

Prepričevali vas bodo, da potrebujete email marketing. Ali res? Je res primeren kanal za vas? Vsak posel zahteva prilagojen marketinški nastop in delovanje. Se vam zdi, da vodoinstalater potrebuje email marketing? Vsekakor pa potrebuje na spletni strani vidno objavljeno številko mobilnega telefona.

3. Tehnična izvedba spletnih strani

Spletna stran mora biti tehnično dobro in sodobno izvedena. Slediti mora vsem aktualnim standardom za prikaz. Tu ni pomemben sistem, ki deluje v ozadju, ampak način izvedbe. Z vsakim CMS sistemom je moč narediti profesionalno spletno stran.

Tako imenovani online SEO (optimizacija spletne strani) je ključnega pomena za visoke uvrstitve v iskalnikih.

4. Pravni vidiki spletnega posla

Vsaka spletna predstavitev mora biti skladna z zakonom. Spletna trgovina mora tako imeti splošne pogoje, večina spletnih strani mora imeti obvestilo o varovanju zasebnosti in avtorskih pravicah.

5. Lastništvo nad spletno stranjo in kodo

Nekatera podjetja imajo tako imenovani najemniški model. To pomeni, da plačujete mesečno najemnino za vašo spletno stran, ki pa ob prenehanju plačil, ni več vaša. Dejansko nikoli ni bila.

Spletna stran mora biti vaša last in na gostovanju, kjer imate vi lastniške pravice do datotek. Tako nikoli ne boste ostali brez svoje spletne strani, lahko jo selite k drugemu ponudniku ali jo spreminjate po svoji želji.

6. Vzdrževanje in administracija spletnih strani

Večina spletnih strani je danes izdelana s CMS sistemi (sistem za upravljanje z vsebino). Kar pomeni, da imate lahko popoln nadzor nad vsebinami na spletni strani. Ob primernem znanju pa lahko spletno stran sami posodabljate in spreminjate vsebine.

Vendar vsi nimajo časa ali volje še za administracijo ali vzdrževanje, sploh če je spletno mesto bolj obsežno in tehnično zahtevno.  Vedno preverite možnosti za vzdrževanje in podporo.

Brez vzdrževanja (redne varnostne kopije, posodobitev sistema, preverjanje dosegljivosti…) vaša spletna stran ne bo učinkovito opravljala svojega dela. Še posebej to velja za vse odptokodne sisteme kot so Wordpress, Joomla, Drupal, Typo in ostali. Naredi in pozabi se vam na dolgi rok ne bo izplačal.

7. Podpora

Če vam nekdo izdela spletno stran, mora imeti tudi druga znanja…od marketinga, prodaje do PR in uporabniške izkušnje. Le tako vam bo lahko uspešno svetoval in nudil podporo. Izdelava spletne strani je namreč šele začetek do uspešne poslovne poti in doseganja ciljev. Izkušnje tu pomenijo veliko.

V podjetju ideArt imamo več kot 15 let spletnih izkušenj. Izdelava spletnih strani je bila že od začetka glavna dejavnost.

Ocena uporabnikov: 4 / 5

Zvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda neaktivna